کد خبر : ۲۲۱۲۳۴ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۱۶:۲۷


سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی شد

طی حکمی، حجت آريايي بعنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی و از زحمات یعقوب زلقي سرپرست سابق این اداره، تقدیر شد.

 سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی دزفول معرفی شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فرماندار ویژه شهرستان دزفول ظهر امروز یکشنبه در نشست صمیمی با سرپرستان سابق و جدید اداره میراث فرهنگی دزفول با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه گردشگری، اظهار کرد: دزفول در این زمینه گل سر سبد خوزستان و این استان نیز گل سرسبد کشوراست اما متاسفانه هیچ توجهی به آنها نمی شود و خوزستان در همه زمینه ها مظلوم واقع شده است.

حبیب الله آصفی تصریح کرد: دزفول در بسیاری از زمینه ها یک استثنا است  و مناطق گرشگری شگفت انگیزی دارد؛برای مثال می توان رودخانه دزفول را نام برد که بسیار زیبا و تاثیر گذار است.

وی بابیان اینکه دزفول یک شهر اصیل و با تمدن است بر لزوم  توجه بیشتر به این شهر  ازسوی مسئولان استاني و کشوری تاکید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول درادامه ضمن تقدیر از تلاش های سرپرست سابق اداره میراث فرهنگی، یادآور شد: هیچگونه اختلافی با کسی ندارم و موضع سیاسی من هیچ نقشی در فعالیت های اجرایی و اهدافم ندارد. هر شخصی که عهده دار این سمت می شود باید فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی فقط برای پیشرفت و توسعه این شهر تلاش کند.

به گزارش دز ان ان، در پایان این نشست از زحمات “یعقوب زلقی”سرپرست سابق اداره میراث و فرهنگی دزفول تقدیر شد و “حجت آریایی” به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و حکم وی قرائت شد.

زلقي از اواخر اردیبهشت ماه سال 94 بعنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری دزفول معرفی شده بود.

برچسب ها: حجت آریایی اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری دزفول